Bilgi
Kategoriler

Nar: Kalp Ve Tansiyon Hastaları İçin İdeal

Nar: Kalp Ve Tansiyon Hastaları İçin İdeal
Paylaş
 

Yaz aylarının gelmesi ile beraber en çok konuşulan mevzu bu sene de “zayıflamak”. Tıbbi ve Aromatik Nebatlar Uzmanı Senem Dinç zayıflamak için doğru beslenmeyi bilmeye gereksinimimiz var diyerek açıklamalarda bulundu.

“Sıhhatli zayıflamak! Bu lafı ne kadar çok dinler olduk. Reelinde sıhhatli beslenmeyi bir bilebilsek bu tümceyi kurmaktan da bırakmış olacağız.” açıklamasında bulunan Tıbbi ve Aromatik Nebatlar Uzmanı Senem Dinç beslenme kültürü ve nebatlar üzerine açıklamalarda bulundu.

Yaz aylarının gelmesi ile beraber en çok konuşulan mevzu bu sene de “zayıflamak”. Tıbbi ve Aromatik Nebatlar Uzmanı Senem  Dinç zayıflamak için doğru beslenmeyi bilmeye gereksinimimiz var diyerek şu açıklamalarda bulundu:

“İnsanlar perhiz/rejim ismini her ne koyuyorlarsa, bu uygulamaları yapıp zayıflayacaklarını ve ardından basmakalıp beslenmelerine dönerek kilo almayacaklarını varsayıyorlar. Ya da zayıflayıp kilo almayı bir alışkanlık haline getiriyorlar. Oysa her insanın kendine özgü bir beslenme kültürü vardır. Bu kültürü cemiyet elbette tesirler. Ancak her insanın metabolizma işleyişi ve damak tadı birbirinden değişik olmakla beraber, kendisine neyin yarayıp neyin yaramadığını en iyi bilen birey yeniden kendisidir.

İnsanlar bedenlerine kulak vermeliler. Neye gereksinimimiz varsa vücudumuz bize seslenir. O sese kulak vermemiz gerekiyor. Sesimizin boğazımızdan geldiğini sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Tüm vücudumuza bir tam olarak kulak vermeliyiz. İsmini perhiz koyduğumuz şey sıhhatli beslenmenin ta kendisidir. Sıhhatli zayıflamak için kutuplarda büyülü bir yiyecek aramaya gerek yok”

Senem Dinç sıhhatli beslenmenin yanında faydalanılabilecek bazı nebatları da sıraladı: “Zayıflamaya karar verdiğiniz an sofranızdan aşırılıkları kaldırmak zorundasınız. Sanmayın ki sıhhatli beslenmek tadı tuzu olmayan şeyler anlamına geliyor. Lezzetli gıdalarla sıhhatli beslenmek gayet muhtemel. Diyelim ki beslenme alışkanlığımızı da kumpasa koymaya başladık. Ödem atabilmek, metabolizmayı dengeleyebilmek veya çalıştırmak ismine muhtelif nebatlardan da faydalanabilirsiniz. Misalin yulaf, buğday ruşeym, kinoa, chia gibi yiyecekler yoğun lifli ve mineralli yapılarıyla sindirimi basitleştirir ve yağ yakımını süratlendirir. Aynı zamanda tokluk hissi verir. Her sabah bir kadeh kefir içmeniz yeniden hem yağ yakmanıza, hem tokluk hissi yaşamanıza, hem sindiriminizin kumpasa girmesine hem de bağışıklığınızın güçlenmesine takviyeci olur. Gün içerisinde yemeklerden evvel meşrubatınız mate çayı da metabolizmanızın süratlenmesinde tesirli olacaktır. 

Bu yazı 580 kere okundu.
  • Site Yorum

Bir yorum bırak

Yorum yazmak için giriş yapmalısın

maltepe escort ataşehir escort pendik escort kartal escort anadolu yakası escort kadıköy escort istanbul escort ataşehir escort masöz masaj salonu maltepe escort escort bayan